Mars

Hej och hå, tiden bara flyger fram! Längesen jag skrev nu och jag har varken lust eller behov av att skriva. Skriver ett par rader nu iallafall så ni vet att jag lever och så jag kan läsa om ett år och se vad jag hade för mig i mitten på mars. :)
Jobbar och står i såklart, kommer in i det mer och mer och det är kul! Vet fortfarande inget om fortsättningen efter sista maj men håller tummarna att jag får förlängt över sommaren iallafall.
Ikväll ska jag ut och käka med bolaget, det ska bli riktigt kul att träffa dem igen, var ju så längesen eftersom jag inte jobbat sedan i januari. Känns som att det hänt en del där nu på sistone.
I helgen ska vi till mamma och Lars, mamma fyller ju år på fredag så det ska bli mys att åka upp!
Dagarna blir längre och längre hela tiden också och jag känner hur mycket piggare och gladare man blir av våren!
Nu måste jag byta om och göra mig i ordning, ha det så bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh va skönt att du skrev lite gumman. Jag går in varje dag och kollar! Blir ju orolig här nere.. ;) Saknar dig! Kramar

2011-03-15 @ 21:02:26
URL: http://mariapaflytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0