Fredag igen

Första veckan som sjukgymnast i primärvården klar, jobbig vecka på många sätt men kul också! Efter jobbet åkte jag direkt och handlade till lite partaj som blir här hemma imorn, sen hem och städade lite. Nu sitter jag i soffan med 14 bitar sushi i magen och ett glas cola brevid mig och kollar på det nya programmet "101 sätt att åka ur en gameshow", ett program i min smak!
Imorn på dagen blir det kanske ett besök på bo-mässan här i Gävle och sen lite fix och trix hemma.
Så skönt med fredag! En stor fördel med att jobba är ju att man verkligen är ledig på helgerna. Det och att få lön är det bästa. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för att jag var bjuden imorgon. Synd att jag var hem förra helgen! Men vi fick ju träffas och mysa då stället. ;) Tack för att du kom det var jätte mysigt! Hoppas allt är bra med dig gumman! Roligt att du fått börja nya jobbet! <3 Kramar

2011-03-04 @ 22:42:22
URL: http://mariapaflytt.blogg.se/
Postat av: maria

Han har fått jobb här nere tyvärr så jag blir nog bara hem en vecka i sommar :( så blir mys då. ;) puss

2011-03-09 @ 22:00:27
URL: http://mariapaflytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0