2010 års

Datum: 28/5 - Ella kommer till världen. 20/11 - Vi förlovar oss. 22/12 - Redovisar vår uppsats, sista dagen i skolan.
Konsert: Winnerbäck på Gasklockorna i somras, mys!
Bröllop: Sandra & Joel i juli.

Jobb: Systembolaget, fortfarande roligt men förhoppningsvis står det något annat här när jag summerar 2011.

Semester 1: Åre i januari med Emma & Olle, Emma & Joel. Härliga vintersemester!
Semester 2: Åre igen för att fira sista april, slaskigt i backarna men mysigt ändå.
Semester 3: Stugan i Holmsund med familjen på Js pappas sida, ser fram emot i sommar.
Semester 4: Norrtälje och Göteborg med Jonthe. 

Sommar: Jobb, lite mys i Mora, lite semester, uteserveringar.
Skola: Sjukgymnastutbildningen klar! Jag är sjukgymnast!
Kurs: C-uppsats. Gick väldigt smidigt tack vare Maddes och min framförhållning och vårt samarbete som funkade klockrent.

Lägenhet: Fortfarande Valbogatan 31 A, vår fina lägenhet där jag känner mig hemma.
Inköp: Ny dator, välbehövligt!

Mest oväntade: J friar!
Vuxenpoäng: Ring på fingret.

Film: Sex and the city 2. 
Julfirande 1: Js mamma lördag innan jul
Julfirande 2: Js pappa på julafton, bara vi, Per & Ewa och Wilma. Mys.
Julfirande 3: Hos mamma på juldagen, numera 3 barn där, rock´n´roll!
Nyår: Med J, Emma & Joel.

Mys: Alva och Ella.

2011 - Sjukgymnastexamen. Mitt livs resa till Sri Lanka och Maldiverna. Sjukgymnastjobb?. Skidåkning. Sommar med semester. Bröllopsplanering. Ser fram emot 2011!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gratulerar till frieriet! Träffade fröken Skogh igår som skvallrade ;)

2011-01-06 @ 09:00:09
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: sandra

Bröllopsplanering! Weehoo! Bara hojta om du vill stöta och blöta idéer gumman ;) Puss!

2011-01-07 @ 09:37:21
URL: http://sandraelisabethmadeleine.blogg.se/
Postat av: maria

Tack gumman. Det betyder mycket att du finns. När ska ni åka iväg? Love you. Puss puss

2011-01-07 @ 21:29:04
URL: http://mariapaflytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0