Söndag

Ny vecka, nytt jobb. Gjorde min sista dag på sjukhuset i fredags, fick present av dom! Det hade jag verkligen inte väntat mig eftersom jag bara varit där i 4 veckor, blev väldigt glad och fick höra fina ord som värmde. Konstigt att sluta nu när jag liksom kommit in i det men jag tror det nya jobbet blir riktigt bra. Håller tummarna för att jag kommer trivas lika bra där. Blir lite längre till jobbet än vad jag haft nu så jag hoppas jag pallar det bara.
Träffat vänner i flera dagar nu, i torsdags var Lotta och Sofie här och åt sushi med mig, hade jättetrevligt och vi hade massor att prata om som vanligt! I fredags var jag hemma hos Maria på tjejmiddag, mys! Har inte träffat henne sen i julas så det var riktigt kul! Igår kväll var vi ut och käkade på Church street med Mange och Karin och idag har Carro varit här. Riktigt skoj att träffa så många fina vänner på en helg!
Jonthe har åkt till Karlstad idag, kommer hem på tisdag så jag är ensam hemma idag och imorn. Kommer mest jobba så det går ju bra, lite tomt i sängen bara!
Den ska jag krypa ner i nu och vara nervös för imorgon! (Inte så värst nervös för själva jobbet, bara för hur jag ska hitta...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0