Sjukgymnast, vecka 1.

Första veckan som sjukgymnast är avklarad, känns bra. Imorn börjar andra veckan, känns som att man kan vänja sig vid detta. :)

Har haft en härlig helg, bio med J i fredags. Vi såg The tourist, lätt sevärd! Igår spenderades hela dagen ute i Järbo, mys och lek med Alva och Ella och sen melodifestivalen och film med Jonas & Linda. Även idag har jag fått träffa mina tjejer, jag, Alva och Linda var på bio och såg Trassel. Bra film och kul att gå på bio med Alva! :)
Sen har vi käkat middag i Valbo och firat Ewa som fyllde år igår. Skön slapp helg, precis som jag vill ha.
Nu har vi kollat solsidan och väntar in Wallander-filmen på fyran. Imorn blir det jobb igen och efter jobbet ska jag träna för första gången sen vi kom hem, på tiden! Nu ska jag verkligen försöka få in en rutin på träningen och hoppas på att jag slipper bli sjuk.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej gumman.

va roligt det är att läsa att du trivs på jobbet. :) du är säkert en grym sjukgymnast. :)

vilken mysig hekg du verkar haft. Sakna digg och våra myskvällar.

Hoppas allt är bra med dig. Puss puss

2011-02-07 @ 07:52:56
URL: http://mariapaflytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0