Nytt jobb

Snabb uppdatering. Dagarna går fort, snart jobbat 3 veckor. Känns som längre ändå. Nästa vecka är sista veckan på sjukhuset för sen börjar jag i Sandviken, primärvård, det som jag verkligen verkligen vill!! Känns så himla kul att redan få chansen att göra det absolut roligaste och mest utvecklande inom sjukgymnastyrket. Hade inte riktigt räknat med det!
Trivs bra på sjukhuset med, framförallt med alla kollegor. Väldigt trevliga allihop och vi har kul på dagarna.
Har varit och tränat idag, cirkelfys för första gången, är helt död nu. Sjukt jobbigt, men kul! Kommer nog ha träningsvärk i en vecka känns det som.
Nu CSI på teve.

Kommentarer
Postat av: maria

Jag blir så glad när jag läser vad du skriver. Så himla glad för din skull gumman. Gud va rroligt. Roligt att jobba i sandviken också det är ju nära och bra de. :) saknar dig min vän. Puss

2011-02-17 @ 09:02:43
URL: http://mariapaflytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0