Onsdag

Fullkomligt älskar flex, har så mycket flex injobbat och nu jobbar jag ju bara 2 veckor till, så jag passade på att ta ut en halvdag ledigt idag när jag inte hade några patienter inbokade på em. Åkte hem och träffade Madde på stan, hon hade tagit sig ända från Mohed för att träffa mig. Så underbart att få krama om min kära vän igen. Vi hade en mysig eftermiddag tillsammans, pratade ikapp oss lite. Har sen varit duktig och tränat och ska iväg och hämta ut ett par skor som ligger på posten och väntar på mig. Imorgon är det julgala med jobbet, blir nog kul!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja vi måste ses nån dag!! Kan du nån gång nästa vecka? Jag är ledig hela veckan! :-)

Puss

2011-12-28 @ 09:17:39
URL: http://sandraelisabethmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0