vår!

Har haft årets varmaste dag idag! Så härligt med 20 grader och sol. Tyvärr är jag förkyld och har inte kunnat njuta av vädret som jag velat... Snorar, hostar, nyser och rinner i ögonen. Så himla trist men glad att det är sol och varmt ute ändå! Hoppas verkligen jag mår bättre imorn för jag har inte tid att vara sjuk till veckan. Tur det är kortvecka!
Skulle ha åkt till Lotta i sthlm idag men så blev det ju såklart inte.. Får försöka hitta en ny helg att ses för nu är det så längesen vi sågs.
Just nu är jag ensam hemma, J är hos Elin på middag med sin familj men jag stannar hemma, inte så kul att sitta där och snora. Ska kolla en film och ligga i soffan hela kvällen istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Förlåt att jag inte har svara tidigare såg det nu!

Ja jag kan måndag på förmiddagen blir jätte bra de!!! Saknar dig och längtar tills vi ses!!!! Puss

2011-04-20 @ 23:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0