Torsdag igen

Tyckte jag nyss skrev att det var torsdag... Veckorna går fort! Idag är jag hemma, har ingen skola, skönt. Skulle ha lunchat med Annso men hon var tvungen att jobba så då blev jag helt solo hela dagen, oplanerat! Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Eller jo det vet jag, jag ska tvätta klart, plugga, äta lunch, åka till HiG och lämna och hämta böcker, ner på stan och kika efter höstkläder och skor och sen laga middag och sen träna (har dock sån sjuk träningsvärk så det blir inte skivstång som planerat utan puls/medel igen).
Fullt upp mao men jag har hamnat i min svårtattkommaigång-fas. Brukar hamna i den när jag inte har någon tid att passa. Bättre när jag ska träffa nån för då har jag nån hållpunkt under dagen. Ska iaf tvätta klart först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0