Träning

Ahhh, sitter i soffan och vågar knappt röra mig, har så sjukt ont i kroppen! Skivstång igår och puls/medel idag har gjort sitt i mina muskler som jag känner att jag har nu. Är väldans nöjd med mig själv och unnar mig en fika imorn kväll med gott samvete!

Ikväll är jag ensam hemma igen, J är kvar i Sthlm på nån jobbgrej. Trist att vara hemma själv och framförallt att sova själv, det gillas inte. Han kommer hem imorn iallafall och i helgen blir det lugnt och skönt.^
Praktiken går bra och det går väldans fort! Snart slut ju, 8 dagar kvar bara. :( Den här hösten bara rusar förbi!
Ska göra mitt i uppsatsarbetet och kika på vad Madde haft för sig idag, hon är duktig hon!

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktig du är som tränar så hårt!

Saknar dig gumman! <3

2010-10-29 @ 23:07:44
URL: http://mariapaflytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0