Hemma igen

Kom hem för en timme sedan ungefär från Sthlm. Har haft en perfekt helg! Började ju med att umgås med storebror i fredags, middag, idol, godis och film. Härligt! :)

Lördagen spenderades med 3 av mina fina klassisar, Lotta, Madde och Alexandra. Mös runt på stan, lunchade, fikade och kikade runt. Bröt av med lite soffhäng hemma hos Lotta och gjorde oss i ordning och sen gick vi iväg till Sahara, där vi åt jättegod libanesisk mat! :) Första gången för mig, blir fler!
Blev inte så sen kväll, vi var hemma vid 12 och satt och pratade en stund till. Idag fick vi supergod frukost och sen åkte vi mot centralen och hemåt. Underbar helg, nu har jag parkerat mig i soffan men måste ta mig ur den snart för att åka och handla lite tror jag.
J kommer vid 19-tiden så det blir väl middag då.
En till vecka på praktiken väntar, bara 10 dagar kvar nu, knasigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0