Helg.

Så var sista första praktikveckan slut. Nu kommer jag aldrig mer skriva första praktikveckan... Sista praktiken. Känns skumt, jag är ju snart klar. Hjälp.
Har haft en bra praktikvecka iaf, roliga patienter och lärt mig mycket! :) Precis som det ska vara.
J har åkt till Uppsala, han ska hjälpa Joel att rusta deras lgh, så jag är ensam hemma hela helgen. Det ska utnyttjas till fullo, så snart kommer Annso hit och ska kolla på idol med mig, det blir gottesnask och rosévin! :) Imorn blir det Bolags-jobb några timmar och sen ska jag träffa Lotta m.familj. Söndag blir det lek i Järbo!
Ska försöka trycka in lite plugg där nånstans också. Måste hålla mig ajour med vad Madde har gjort på vår uppsats.
Så nu vet ni hur min helg ser ut, önskar er en trevlig helg med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0