Tällberg, 20/11 2010

Fick världens största överraskning i lördags av min älskade J. Han hade ju fixat en hemlig resa till mig, en ladda-upp-för-slutspurten-av-hösten-helg, det jag inte hade en aning om var det han hade planerat i all hemlighet i typ ett halvår. I lördags morse gick han ner på knä och frågade mig om jag ville gifta mig med honom!
-Klart jag vill! var mitt svar som dock dröjde någon sekund, inte på grund av tvekan utan chock! Hade inte ens tänkt tanken, jag trodde inte att han var redo för det. Sen sa jag ja två gånger för att han skulle vara säker, hihi.
Efter det oerhört romantiska och härliga uppvaknandet följde en underbar dag med hotellfrukost på sängen, flera olika spabehandlingar och 4-rätters på kvällen. Jag har världens bästa kille, som nu är min fästman! :D Ser fram emot resten av våra liv som vi ska leva tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag börjar böla. vad han är romantisk!!!! Vilken underbar helg. Så glad för er skulle vännen! Nu längtar jag så grymt till den 22:a då jag ska få krama om dig ordentligt!!! <3 Saknar! Puss

2010-11-24 @ 23:13:53
URL: http://mariapaflytt.blogg.se/
Postat av: Carrobarro

Snacka om romantiskt =) såååååååå avundsjuk. så glad för dig. kramar

2010-12-01 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0