31 Oktober, 14:19 - Onsdag

Har mest suttit vid datorn idag, skrivit lite mer på mitt arbete men det känns inte så kul för det är så dåligt. Man ska skriva ca 4 sidor (vilket egentligen inte är så mycket) men jag får inte till nåt mer än det jag gjort nu, och då är det ungefär 2,5 sidor skrivet... Suck. Skit samma, jag skickar in det så som det är nu, det visar sig om det blir till att komplettera. 
Var mycket trevligt igår på Emmas födelsedagskalas. Smaskig smörgåstårta (hur god som helst!), och lika smaskig prinsesstårta efter. Mums! Hon blev glad över presenterna också. Fick en bärbar hårddisk och "hotell-lakan". 
Bytte bort min jobbtid imorn, Annso blev överlycklig att jag ringde och frågade om hon ville jobba. Har dock lite ångest nu, för jag skulle behöva alla timmar jag kan få eftersom jag ska på praktik i två veckor och då blir det ju inget jobbande. Dock så måste jag ju prioritera skolan hur tråkigt det än känns, och jag har ett till arbete som ska in nästa vecka som vi inte börjat på än. Eftersom det ska in nästa vecka, och min praktik börjar då så känns det inte så kul att vara tvungen att sitta och plugga på kvällarna. Kommer nog vara ganska trött om jag känner mig själv rätt. Och i helgen vill jag ju bara helst umgås med älsklingen. Kommer iaf bli en del jobb i december tror jag. (Hoppas jag.)
Ska jobba på fredag, det ska bli kul! Påminnelse till alla att systemet är stängt på lördag så handla på fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0