31 Maj, 00:12 - Lördagen

Har jobbat idag, sjukt mycket att göra. Inte så mycket folk idag men igår var det mycket vilket resulterade i smärre kaos idag. Helt slut när jag kom hem så jag la mig på soffan och slappade ett par timmar. Åkte och köpte mat och sen duschade jag och fixade mig. Iväg på överraskningsfest för Sofie som fyller 25 om en månad men inte är hemma på hela sommaren. Väldigt lyckat, hon blev helt chockad! 
Haft jättetrevligt, nu skulle dom ut på krogen och då åkte jag hem. Pallar inte krogen idag, helt död i både huvud och kropp. Behöver sömnen inatt känner jag. Imorn blir det sola och plugga. Sen middag hos Js mamma. 

Såg förresten att Ellenor från Gävle vann Robinson, den enda i finalen som jag inte ville skulle vinna. Jaja, så kan det gå. 
Ska kolla nu om man kan se nån resultatlista från Sthlm Marathon, min kära storebror sprang det idag den galningen!
Sen gonatt. 

Uppdatering: Han startade inte... Undrar varför? Måste ringa och kolla imorn. Jag som tyckte jag såg honom på teve, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0