31 Januari, 13:04 - Äntligen helg!

Ja nu är jag hemma och har äntligen fått helg jag med! Inte så skoj att kliva upp halvsex en lördagmorgon och sätta sig på tåget. Tentan skrevs på en timme (var dock mycket svårare än de gamla jag pluggat på...suck) så jag hann med 10.19-tåget hem igen. Tyvärr går det tåget bara till Skutskär på helgerna så jag fick vackert kliva av där och sätta mig på en buss istället. Kom till Gävle vid 12. Ändå skönare att åka det tåget för annars så gick nästa (som gick hela vägen) vid 12 från Uppsala. Skönt att komma hem lagom till lunchtid och det är precis vad jag har gjort nu, ätit lunch. Ska slappa lite nu och sen får vi se vad det blir av den här dagen. Är supertrött nu efter maten men ska väl piggna på mig lite hoppas jag. 
Njuta av helgen ska jag också göra! Får passa på nu när man har avslutat en kurs!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0