31 Augusti, 20:11 - Fest och svininfluensan

Hade ju vår 50-årsfest i lördags, gick bra och blev lyckat. Jag hade riktigt skoj! Fick jättefina presenter också, tack så himla mycket alla!
Till skolan idag, sjukt trött imorse eftersom sömnen inte direkt varit prioriterad denna helg. Väl i skolan fick vi reda på att 13 stycken i termin 3 (terminen under oss) är hemma med misstänkt svininfluensa... Skoj skoj. Usch, vill verkligen inte bli sjuk, har INTE tid. 
Ska därför kurera mig med att gå och lägga mig snart. J är i Valbo och hjälper sin pappa att installera ny dator så jag har inte så mycket för mig. Kan lika gärna gå och lägga mig och kolla lite på teve. Upp tidigt imorn med ju. Fast imorn slutar vi 12, mycket skönt. 
Sjukgymnastik nu ju, kul! Blir med all sannolikhet praktik i Mora också, blir bra det. Trist att vara borta från J men det är bara 4 veckor och jag kommer ju åka hem på helgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0