30 Oktober, 21:44 - Träning

En snabb uppdatering från en trött Maria såhär dagen innan helgen. Haft två busy days i skolan, riktiga heldagar som gör att jag kommer hem sent. Idag kunde jag inte sova så bra på tåget heller, varken dit eller hem så det gör ju att jag var redo för sängen för två timmar sen typ. Men nej, idag var jag duktig och var och tränade direkt när jag kom från tåget. J kom och mötte mig och gav mig träningskläder för jag kände att åker jag hem innan så kommer jag inte komma iväg. Så jag var och tränade och gud så skönt det var! Gick rätt bra också faktiskt, så nu blir det en fortsättning på detta. 

Imorn är det upp tidigt igen men slutar halvtre iaf, lite bättre än idag. Slipper dessutom åka 16.19-tåget som är pest och pina (pga av alldeles för mycket folk och för litet tåg). Skönt. Sen blir det tacos och idol på kvällen, precis som det ska vara på en fredagskväll! Nu ska jag förbereda väska inför morgondagen, vi ska göra nåt slags fysiskt test i skolan som gör att man kanske måste duscha efter. 
Snart helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0