30 November, 19:06 - Fredag

Kommit hem från jobbet precis och det blir spännande att se hur mycket folk det kommer vara till jul med tanke på hur mycket folk det är redan nu... Hur mycket sprit kan man dricka liksom? 
Sitter och väntar på att Jonthe ska komma  snart, han är i valbo och hämtar en bil. Ska skjutsa ner honom på stan sen och samtidigt hämta Carro. Vi ska kika på Idol och köpa nåt att äta. Finns risk att det blir max... :) Jonthe ska äta på stan med Martin och Fredde tror jag. Ivar också kanske? 

Så för min del blir det lugnt ikväll, ska ju jobba imorn med. Börjar 8.30. 

Såg också på skolans hemsida att man kunde praktisera åt telia under melodifestivalen... Hallå, som gjort för mig eller??? Ska söka det kan jag lova! Fast det är väl ingen större chans att man får det men söka går ju! 

Näe, här kan man ju inte sitta hela kvällen, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0