30 Mars, 22:16 - Gräsänka?

Heter det så? J är iaf borta ända tills på torsdag så jag får klara mig själv här hemma. Brukar tycka det är okej att vara ensam någon kväll/natt men nu känns det väldigt långt till torsdag. Just nu var dålig tajming att han är borta. Men men, det är bra att vara ifrån varandra också, vi är inte det så himla ofta. Imorn ska jag träna efter "jobbet" och sen äta lax! :D 
På onsdag ska jag till Elin på MaryKay-party, så det blir skoj. Får se om jag hittar nåt jag vill ha, annars är det ju kul att bara göra nåt. Så det är nog torsdag när som helst... 

Hade en bra helg som vanligt, va skönt det var att inte ha nåt plugg att bekymra sig om! :) 
Nu ska jag skriva ut lite till imorn och sen hoppa i sängen, den där förlorade timmen från igår sätter sina spår i mitt sömnbehov. 
Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0