30 Juni, 22:40 - Måndag kväll

Dag 1 av ensamma veckan går mot sitt slut. Jobbat hela dagen, cyklade faktiskt idag. Gick bra förutom att jag svettades som en gnu i typ en halvtimme efter att jag kommit till jobbet, drygt... Imorn blir det dock buss, måste cykla vid 7 annars och det har jag ingen lust med. Slutar 16 imorn, och gud va skönt det ska bli! Är så segt att jobba dessa dagar när det inte är nå kunder. Timmarna har aldrig gått långsammare, och därför blir det skönt att åtminstone sluta tidigt. 

Sen jag kom hem har jag ätit tacos (mums!), diskat, lagat matlåda och gjort min första smoothie bestående av hallon, jordgubbar, banan, björnbär och vaniljyoghurt i denna:


Smaskens! 
Nu ska jag ringa J och hoppa i säng. 
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0