30 Januari, 20:01 - Tenta imorn

Har pluggat hela dagen och nu ska jag bara läsa igenom det sista, sen får det bära eller brista. Såååå segt att ha en tenta på lördag morgon. Känns som att hela helgen blir förstörd.. Måste ju gå och lägga mig typ 10 ikväll, kul jul. Och J är på fest... Så tråkigt. Men men, bara att gilla läget.Han har jobbat hemma idag så jag har iaf haft sällskap hela dagen! 
Tentan är inte så stor så om jag har tur hinner jag kanske med 10.19-tåget hem igen så då försvinner ju inte såååå mycket av dagen. Ska iväg på kvällen med jobbet, ska bli kul att träffa dem allihopa! (Dom som är där iaf) 
Let´s dance på teve också så kikar lite på det samtidigt nu. Sista pluggeriet here I come!

Kram 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0