29 November, 21:50 - Sisådär

Jag mår inte hundra ikväll. Var på stan med Emma (C) idag och då mådde jag bra, vi kikade lite på julklappar och jag köpte lite julgrejer. Så nu blir det juligt hemma hos mig! Sen var jag och tränade på kvällen och det började med att jag fick ont i ljumsken när jag var på väg nerför trappen här hemma, det hugger liksom när jag går. Om jag går inåt med foten så känns det inget men så kan jag ju inte gå hela tiden. Gick och tränade iaf, tänkte att det försvinner väl och gör det inte det och gör för ont så får jag väl gå hem. Väl på träningen så gick det ändå rätt okej men efter halva tiden så fick jag jätteont i magen och mådde illa så jag tog det lite lugnare då, men jag ville ju inte gå därifrån i förtid. När jag gick hem sen så mådde jag ganska dåligt men det gick över efter ett tag. Efter maten kom det dock tillbaka men nu tror jag det har gått över igen. Mysko. Hoppas det inte kommer tillbaka till imorn bara, orkar inte må dåligt när jag ska jobba. 

Imorn blir det som sagt jobb, och även på lördag. Sen på lördag kväll ska jag på julbord med jobbet, ska bli riktigt kul! Söndag blir det Uppsala och två nya visningar och jag ska även pynta på söndag. Måste hämta adventspyntet är hemma hos pappa och jag hinner inte hämta det innan. Trist men jag får ju ha det uppe en månad iaf! 
Nu ska jag umgås lite med min pojkvän som sitter här brevid. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0