29 Juni, 20:06 - EM-final

Japp, ikväll är det dags, sista matchen i EM och jag hoppas på att Spanien vinner. Gillar inte riktigt Tyskland. Känns trist att EM är slut sen, älskar ju när det är fotboll på teve jämt. Får vänta på OS istället nu, för det är ju rätt skoj det med! 
Ska åka till Tomme och kika på fotbollen. (Om skjutsen kommer i tid vill säga...) 
J åkte idag, till stugan i Umeå. Han ringde precis och sa att dom kommit fram och att allt gått bra. Skönt med semester för honom, själv ska man ju jobba exakt hela veckan som kommer, men lika bra när jag ändå är ensam hemma. Detta är alltså ensamma veckan del 2. På fredag åker jag också på semester till Umeå, mini-semester i 5 dagar. 

Efter att J åkt idag var jag på Mio, Owe Janssons och köpis. Handlade en del grejer, en tröja, nagel-kit, underlakan, böcker, ett skärp m.m. Dvs jag gjorde av med de pengar jag inte har! :) Äsch det blev inte så jättedyrt så. 
Stog och väntade på bussen hem och då åkte Maria förbi och plockade upp mig, mycket trevligt! Kul att ses igen, vi tog en sväng på IKEA och fönstershoppade lite.. :) Ska ses nåt mer i veckan sa vi. 

Nu ringde skjutsen (dvs Emma) så nu måste jag gå ut! 
Heja Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0