29 December, 17:57 - Julen över, snart nytt år

Har haft en härlig jul med mycket mys i fyra dagar! Julmat i fyra dagar med, men det var faktiskt gott alla dagar. Nu känns det dock rätt skönt att det är ett år till nästa gång. 
Orkar inte berätta om alla olika julfiranden utan nöjer mig med att det var bra dagar överallt. God mat, trevligt sällskap och bra klappar. Det kommer en bild på världens sötaste tomte snart... 
Efter att vi kom hem från mamma sent på annandagskvällen så har jag mest jobbat. Blivit förkyld också men det var ju inte så mycket annat att vänta eftersom jag umgåtts med en massa fökylda människor hela julen. Imorn är jag dock ledig så ikväll blir det mys med kinamat och film på den nya stora teven som också kommer på bild snart. 
Nyår firar vi med Emma & Joel (Jonthes syrra med pojkvän), ska bli väldigt trevligt. Blir en hel del vin och sällskapsspelande kan jag tänka mig. 
Mitt hopp om praktik står nu till Telia, dvs att jag får den där melodifestivalpraktiken vilket jag inte tror jag får... Ska börja oroa mig för det där till veckan. 
Imorn blir det nog lite shopping hoppas jag. Fyndade faktiskt två fina klänningar/tunikor när vi var en snabbis på rean i Mora, men jag är inte riktigt nöjd. Vill gå på Ginatricots rea också, fast det kanske är väldigt utplockat nu iofs... Jaja, vill kika en sväng iaf. 

Till Emma & Olle: Jag har skrivit flera kommentarer i eran blogg som inte syns sen, ser ni dom eller försvinner dom nånstans på vägen? Ifall det är så, hur gör man då? Puss på er!

Och er andra också såklart... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0