28 Oktober, 12:43 - Plugg?

Idag är helt klart en bättre dag. Fast jag har fortfarande fasligt svårt att komma igång med plugget. Ska börja nu när jag skrivit detta inlägg. När jag får så mycket att göra så skjuter jag hellre upp det... Dumt jag vet. 
Klev upp imorse med J när han skulle åka, han är inte så pigg idag så jag önskar att han hade stannat hemma och legat på soffan hela dagen men DET kommer aldrig att hända. Är inte hans grej riktigt... Så han satte sig på tåget och åkte till jobbet ändå. Klev upp iaf för att hålla honom lite sällskap när han åt frukost och sen gick jag och la mig igen när han åkt. 
Sitter och funderar på middag idag, antingen lasagne, hamburgare eller kycklingwraps. Oj, nu ringde J precis. Det blir kycklingwraps! :D Han mådde lite bättre nu, skönt för honom. Jobbar hemma imorn också så då får han kurera sig lite. 
Jag däremot ska till Uppsala resten av veckan, tidiga tåget varje dag. Tur att det bara är tre dagar. 
Dom ringde från Valbo och frågade om jag kunde jobba på fredag men jag slutar så sent så jag är inte hemma förrens vid 18-tiden så då är det ju inte så mycket idé.. Synd. 

Plugg var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0