28 November, 22:30 - grisförkylning

Dunderförkyld Maria. Var bara förkyld imorse så åkte iväg och tog vaccin mot svininfluensan och nu får jag betala priset. Feber och en riktig förkylning sitter jag med i soffan. Ont i armen med. Men men, lika bra att ta den där jäkla sprutan och bli mer sjuk när jag ändå redan var förkyld. Synd bara att det skulle bli såhär när jag skulle iväg på Sandras 25-årsfest ikväll. Blidde ingen fest för min del och det var lika bra, blev sämre efter jag pratat med henne..
J är ute med kompisar, inte så skoj för honom att sitta hemma med en sjukling. 
Har iaf jobbat idag och tjänat lite pengar, det hann jag med innan sjukdomen tog överhanden. 
Ska kolla lite teve nu och sen ta nässpray och alvedon och släpa mig i säng. Hoppas på att vara lite friskare imorn så jag kan vara lite produktiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0