28 November, 20:45 - Försovning och hjortstek

Idag försov jag mig så jag missade tåget jag skulle åkt med. Tur för mig att det inte var nån lektion idag. Det jag missade var TBC-sprutan som jag skulle fått gratis idag, men det hade blivit dyrare att åka på ett annat tåg än att betala sprutan nästa vecka. Har för mig att den kostade drygt 100 kronor så jag får väl ta det. Klantigt, men åh så skönt det var att sova till 10. När jag ändå hade sovit över kunde jag ju lika gärna fortsätta sova. :) 
Var och tränade på dagen, jätteroligt pass, var helt slut efteråt! Sen har vi varit på banken och efter det handlat lite och tänt ljus på mormor och morfars grav. Lagom fredag. Just det, jag har förberett ett seminarie till på måndag också, skönt att slippa ha det att tänka på hela helgen. 
Imorn åker vi ju till mamma & Lars, ska bli skönt att komma iväg en sväng. Just nu står J och skivar hjortstek som vi fått, till det blir det potatisgratäng och sallad, mums! 
Kikar ju på idol också såklart. 
Trevlig kväll och helg! 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0