28 November, 12:32 - Vuxen

Här kommer ett sånt där test igen, men den här gången hur vuxen man är...

Jobb (1p): Japp
Visitkort (1p): Näe 
Konferens(1p): Njäe det tror jag inte
Bor hos föräldrar (-2p): Nej, icke.
Är sambo (1p): Haha, egentligen inte, men i princip... 
Är förlovad (1p): Nej
Är gift (1p): Nej
Skild (3p): Nej inte det heller
Äga villa (2p): Nej
Ha en bil (1p kombi +1p): Nope
Hund (1p): Nej, jag bara lånar Wilma ibland. 
Lån (1p): Csn, suck
Gemensam ekonomi (1p): Nej
Pensionssparar (1p): Nej, men jag borde verkligen! 
Storhandla (1p): Ja, det tycker jag är roligt!

Ica-kundkort (1p): Jajamänsan, Medmera också! 
Använda rabattkuponger (2p): Ibland kanske...
Äga hushållsassistent (1p): Japp! Tack mamma... :) 
Äga diskmaskin (1p): Nej
Dubbelsäng (2p): Nja, 120 är den, jag tror inte det räknas riktigt
Ha julgran på julen (1p): Ja den här julen blir det en!
Gråa hår (1p): Har inte hittat några än.
Celluliter (1p): Hmpf... (såklart..)
Prenumerera på morgontidning (1p): Ja, GD
Lösa soduku (1p): Nja bara när jag är uttråkad och då blir det på mobilen.
Välja att inte svara i telefon (2p): Det händer väl
Putsa fönster (1): Ja, helst med SK.
Svampplockning (2p): Näe, usch va tråkigt. Bättre när man kan få av pappa.
Långfärdsskridskor (1p): Har aldrig åkt men det skulle vara kul att prova.
Parmiddag (1p): Ja, det händer väl hyfsat ofta.
Vinprovning (1p): Haha, ja på jobbet på fredagar! 
Danskurs (1p): Nej 
Partaja till 70-tals hits (1p): Alltid
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p): Nope, gillar inget av det
Däcka före 23.00 dagligen (1p): Nej, jag kommer inte ihåg när det hände sist.
Föredra soffan framför krogen (1p): Ja, alltid.
Spela bingolotto (1p): Näe. Kanske den 23:e december
Tycka att Ernst Kirschstiger är en pudding (1p): Neeee, inte direkt.
Ha höftproblem (1p): Näe, höften sitter där den ska!
Köa till Allsång på Skansen kl 7 (2p): Näe, föredrar att kika framför teven.
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p): Väldigt ofta.

18 poäng av 50. Detta betyder att jag nog inte är så vuxen som jag tror, haha! Skönt. 
Nu blir det till att sätta igång med pluggandet, om mina tankar kan överrösta basen från grannen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0