28 Maj, 16:43 - Grekisk sallad och kärlek

Var min lunch idag och det blir middag också! Det var så himlans gott och det är väldigt enkelt att göra så det ska jag smälla i mig. Åt lunch med J:s syster och pappa efter skolan, trevligt värre och fick sen åka bil hem. Så skönt det var att få sova till sju imorse, jag vaknade tom innan klockan ringde. 
Lyx att åka bil både till och från skolan, hann plugga lite på vägen hem vilket var bra. Kan koncentrera mig bättre i närheten av andra, konstigt va?
En annan sak som blir helt uppenbar såhär mitt i den ensamma veckan är hur glad jag är att jag har J. Förstår inte vad jag tänkte innan jag bestämde mig för att han var HAN. Jag älskar varje dag, varje stund, varje minut med honom och känner mig väldigt trygg i vårt förhållande. Jag tror det är det bästa för mig, att jag känner mig trygg. Vet att om jag behöver det så är han där på en halv sekund och jag vet att han skulle göra allt för mig. (tvärtom är det såklart också. Blev värsta kärleksförklaringen det här...) Det jag ville säga är iaf att utan honom hade jag aldrig klarat denna våren och jag ska säga det till honom när han ringer. Fast det vet han väl redan, han vet allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0