28 Juli, 14:44 - Sista jobbveckan!

Japp, denna vecka är min sista jobbvecka på bolaget för sommaren, sen väntar semester! Kanske kommer jobba några dagar då vi kommer hem från Gotland men ej bestämt än. 
Jobbar imorn och på fredag sen åker vi till mamma och kommer hem på måndag. Tisdag bär det av till Gotland, just nu håller vi på och försöker få  klarhet i om vår båt går som planerat, förstår ingenting av deras hemsida. 
Har haft en riktigt bra sommar på systemet, känns verkligen som att jag utvecklats på jobbet detta år. Jag får ansvar för viktiga saker och det känns kul för då innebär det ju att det syns utåt det som jag känner inombords. 
Känns konstigt att nästa sommar ev är den sista. Om två år ska jag ju vara sjukgymnast. Får därför passa på att njuta nu, av jobbet och mina arbetskamrater som är dom bästa. 

På torsdag ska jag förhoppningsvis träffa min klassis Madde. Har inte lyckats styra upp någon dag hittills i sommar men nu äntligen verkar det funka för oss bägge. 
Ikväll blir det fika med Carro Skogh, mycket nice. 
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0