28 Januari, 21:33 - Rotlös?

Jag insåg idag att inte sedan jag bodde med mamma så har jag bott så här länge på samma ställe. Sedan jag flyttade hemifrån i oktober 2005 så har min boendesituation sett ut som följer:

oktober 2005-juni 2006 - sambo med Sandra i Gävle, summa 8 månader
juni 2006-augusti 2006 - lite här och där i valbo, summa 3 månader
september 2006-januari 2007 - Studentlya i Göteborg, summa 5 månader (var förresten 3 olika lgh där också...)
februari 2007-juni 2007 - söder i Gävle, prata inte om det... summa 5 månader
juli 2007-februari 2008 - min fina lgh på Drejargatan, summa 8 månader
I den här lägenheten har vi nu bott sedan mars förra året, vilket snart innebär 11 månader! 

Känns väldigt bra att ha en fast punkt i tillvaron och jag tror det är ett måste för mitt psykiska välbefinnande. Har ju inte ett lätt år bakom mig direkt. Men samtidigt är det kanske inte så konstigt att det känns som att jag borde flytta snart. Tar nog ett tag att komma in i det här med att bo länge i samma lgh. Detta är dock helt klart den finaste lägenheten jag nånsin sett och jag trivs väldigt bra. Och fortfarande efter snart ett år som sambos så har vi det bra! :) Många år ska följa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0