28 Januari, 16:30 - Ensam hemma

Japp, ikväll är jag ensam hemma. J hade sent möte så han stannar kvar i sthlm istället för att köpa en dyr biljett hem. Jag kom hem för en halvtimme sen ungefär, haft seminarie i skolan hela fm. Det gick ganska bra, vi blev godkända iaf. Blir så jäkla nervös bara, det är så trist för redovisningen blir ju mycket sämre av att man är nervös. 
Ska sätta mig och börja tentaplugga nu, har ju tenta på lördag. Är ledig torsdag-fredag ju så då blir det plugg hela dagarna. Eftersom J inte kommer hem så ska jag passa på att äta fisk till middag! :) 
Är ju Top Model på teve ikväll igen så innan dess ska jag ha pluggat och ätit lite mat. Dags att sätta fart! 
Kram 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0