28 Februari, 17:24 - Åh så härligt med helg!

Och grattis till mig själv på namnsdagen! :) Firade med att köpa ett par svarta jeans för 270 kronor på Vero moda. Har letat svarta jeans i två år tror jag, men aldrig hittat några som suttit bra eller varit fina eller... Men idag låg dom där, perfekta! Vi har alltså spenderat eftermiddagen på stan, jättemysigt. Kikade i affärer och fikade, älskar sådana lördagar när man bara kan ta det lugnt. 
Har även hunnit med ett besök på bomässan uppe vid Läkerol tillsammans med Js mamma, det var skoj att se men vi är nog lite fel målgrupp. Perfekt då man ska bygga eller köpa hus och där är vi ju inte riktigt än... 
Igår var vi bara hemma och kollade Let´s dance och sen en film. Jätteskönt att ta det lugnt och mysa efter en veckas jobb/skola. 
Ikväll ska jag till Malin på 25-årsfest så egentligen måste jag hoppa in i duschen nu. Lotta kommer och hämtar mig om en timme... Så det är väl bäst att jag avslutar här då. Har iaf haft en härlig dag så jag hoppas kvällen blir bra med!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0