27 Oktober, 13:37 - Måndag...

Suck, har ingen bra dag idag alls. Jobbigt med det mesta. Hatar såna här dagar, men dom kommer ju ibland. Satt och kikade lite på nästa kurs vi ska ha som börjar på onsdag och den kommer bli tung, riktigt tung... Just nu har jag inte riktigt motivationen till att ta mig an en så jobbig kurs och det i sig känns ju tungt det med för jag vill tycka att det är roligt. 
Har en jobbig period allmänt nu, saknar pappa otroligt mycket... Blir ju inte bättre av att födelsedag och fars dag är nästa vecka också. Jag skulle vilja kunna tänka på honom utan att bli ledsen jämt. Blir ledsen nu när jag skriver om det bara. 

Jag ska fixa till mig lite nu, ska ner på stan en sväng, träffa Sandra och Malin. Bra att komma ut bland folk tror jag så jag får nåt annat att tänka på. Hoppas på att resten av dagen blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0