27 November, 20:06 - En helt vanlig dag

Kom hem från jobbet för en timme sen ungefär, jobbat sen 8 imorse. Rätt skön dag, vi hade möte på förmiddagen om säkerhet, väldigt intressant! Sen jobbade jag fem timmar, och det är ju skönt att få jobba nån gång då det inte är kaos även om jag oftast föredrar kaosdagar eftersom det händer lite mer då. Fick schema för jul och nyår idag också, ser bra ut. Blir lite pengar och det känns inte som att jag kommer jobba ihjäl mig vilket är bra. :) 

Håller på och kokar ägg nu, ska göra lite pastasallad tror jag. Ingen lust alls att laga mat eftersom jag får äta själv igen så då får det bli nåt som går fort. Jonthes tåg är försenat så han kommer inte förrens vid 21 till Gävle. Stackarn, så ska han til sthlm igen vid halvsju imorn bitti. 

Jag ska plugga i två dagar och jag måste verkligen plugga! Helst ska jag skriva klart ett arbete på två dagar vilket kan bli liiiiiite svårt eftersom jag inte har läst böckerna jag lånat i ämnet än. Ska åka till biblan i tid imorn tror jag så jag får nåt gjort. Eller kanske HiG. Får se. 

Är för övrigt ganska trött på mina grannar som bor under mig. Dunk-dunk-dunk-dunk låter det jämt därifrån för är det inte den ena så är det den andra som spelar kass musik. Och det är inte bara på helgerna, näe då, måndag kväll, tisdag kväll you name it. 
Jaja, man kan ju faktiskt göra nåt åt det så jag ska inte gnälla nå mer. :) 

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0