27 November, 19:36 - Helg igen!

Haft en rätt bra dag i skolan idag, lektion på fm, sista sjukgymnastiken innan examinationen så nu är det bara att plugga. Hoppas det löser sig med mitt plugg bara, är ett litet stressmoment det där just nu... :( 
Imorn ska jag ner på fm bara, ta spruta och plugga lite, inga lektioner. Skönt! 
Fick sällskap hem idag av Madde också, trevligt! Tågresorna går lite fortare då. 
Ska iväg och fika med Anso (från bolaget) strax och har även tvätt i maskinerna. Sitter och försöker mig på att skriva en rapport vi ska göra i skolan. Den ska inte vara inlämnad förrens i januari men det skulle vara skönt att slippa den då eftersom vi har tenta. Ska försöka lämna in den innan jul iaf. Drygt bara för jag måste läsa världens tråkigaste bok för att ha några referenser. 
Jaja, nu ska jag ner och ta ur tvätten. 
Kram
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0