27 Januari, 20:48 - Plugg, plugg, plugg

Har haft en pluggdag hemma idag, skönt att sova ända till halvtio imorse! Försökte ta mig upp tidigare men det gick inte. Har sedan spenderat dagen med att förbereda ett seminarie imorn... Blä, jag avskyr seminarier! Speciellt i den form det är imorn, stå framför hela klassen och prata... :( tycker absolut INTE om det! Ska öva på det jag ska säga många gånger till så jag iaf kan det. Brukar ju gå bättre ju mer förberedd man är. 
Men just nu har jag en paus och kikar på Top model, sen blir det plugg igen. Har ju tenta på lördag också så torsdag-fredag är vi lektionsfria. Skönt det iaf så kan jag vara hemma och plugga. 
Oj, nu är reklamen slut. Vi hörs!
Kram 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0