27 Februari, 15:36 - Fredag!

Äntligen helg! 
Har suttit och läst en massa bloggar nu sen jag kom hem, men nu ska jag sätta lite fart här hemma. Tänkte städa lite till J kommer hem så jag får beröm haha! 
Haft en bra dag i skolan, men så skönt med helg. Har egentligen inget planerat i helgen, många "kansken". Kanske ska till Malin på födelsedagsfest imorn, kanske ska till Bomässan, kanske träffa Mamma & Lars en sväng om dom kommer ner... ja ni förstår. Det jag vet är iaf att jag ska plugga. As usual. 
Hade hoppats få tag i J innan han åker från sthlm men tror inte han har tid att svara i telefon. Vill ha goda muffins från muffinsfabriken som ligger i närheten av hans jobb. 
Ska sätta lite fart nu, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0