27 Augusti, 19:21 - Onsdag

Idag började skolan på riktigt, har haft EKG-lab, mycket intressant. Och jag kan glädja er med att det inte är något fel på mitt hjärta! :) 
Imorn är det skola igen, och på kvällen ska J på räkkryssning (haha) och sen åker han till Linköping och kommer tillbaka på lördag. Vilket alltså gör att jag skulle vara ensam hemma här from imorn. MEN då är jag smart och ska sova hos Emma & Joel i Uppsala istället. Har ju lite nollningsgrejer så då kan det vara skönt att vara där och inte behöva passa nåt tåg. Alltså kommer jag vara i Uppsala till på lördag (kanske söndag, vi får se). Ska bli kul! 
Sen nästa vecka är det tentaplugg som gäller. Känns ändå rätt bra fast jag inte pluggat så mycket alls. 

Nu har jag precis ätit, väntar på att J ska komma hem, hans tåg var försenat. Kommer dock bara mötas i dörren för jag ska ner på stan och träffa Emma & Karin och fika lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0