27 April, 16:49 - Trötter...

Ojoj, så trött jag är idag. Förstår inte riktigt varför men så är det iallafall. Jag sitter och funderar på att åka och träna, skulle egentligen behöva springa lite inför vårruset men J kommer inte hem förrens sent och jag gillar inte att springa själv, därför skulle jag kanske köra lite friskis idag. Vi är iallafall på hemmaplan igen efter lite rust, så fint blev det! Gick så bra att bo i Valbo också, skoj att få hämta Wilma från dagis ibland. :) I helgen har vi firat bror som fyllde 30 förra veckan, hade jättetrevligt! I övrigt har vi inte gjort så värst mycket mer än fixat i lägenheten. Denna vecka är sista praktikveckan, trist för det är superkul! Nästa vecka är det skola igen. Idag är det tvätt som gäller, ska strax gå ner med den första laddningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0