26 November, 20:41 - Krämer och duschar

Såå, vad har hänt idag då? Inte så mycket, har varit i skolan, tidig morgon, från 8.30 till 16.00. Åkte hem 16.19 och var in en sväng på apoteket när jag kom till stan. Varför är det alltid så att alla ens krämer tar slut samtidigt? Kan dom inte sprida ut det lite så slipper det bli så dyrt... Sen var jag och J och åt på Österns pärla, lyxade på en onsdag. Men det är så bra att äta där för man får med sig det som blir över hem så då blir det matlåda också! :) Lyxmatlåda imorn i skolan med andra ord. 
J har även varit och besökt sin mamma som opererats idag. Operationen hade gått jättebra så det var ju skönt. 
Nu är han och spelar badminton med sina kompisar och jag kikar på roomservice och sen blir det grey´s! Ska försöka klämma in en dusch också... dom här duscharna, dom vållar mig bekymmer! ;) 
I helgen ska vi till Mamma & Lars, ska bli riktigt kul att komma upp. Vi har inte varit där sen i somras, dåligt av oss... Har inte funnits tid helt enkelt. Lyckos oss för Alva & Jonas ska också åka upp. (Linda är i New York, avis jaaaa!)
Så det blir en bra helg det här. 
Nu är det slut på pausen, hörs imorn!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0