26 November, 11:55 - Ny vecka igen

Måndag och en till helg är över. Har spenderat större delen av helgen tillsammans med familjen. I fredags var det (efter en kaos-dag på jobbet) skräpmat och läsk framför teven till Idol. Skandal-program för övrigt men jag orkar inte riktigt engagera mig. Folk röstar knasigt ändå och eftersom jag inte röstar så har jag väl inte så mycket att säga till om antar jag. 
Lördag spenderade jag första delen på Systemet, ganska mycket folk igen och sen direkt hem och gjorde mig i ordning och iväg på Cattis 25-årsfest. Hade en trevlig kväll, dock lite trist när man inte känner så många och bordsplaceringen var brevid dom enda man kände. Blir ju iofs vad man gör det till, men vi gjorde det inte till så mycket.. :) Så det blev ganska tidig kväll men det var skööönt! Fick sova ut ordentligt vilket var välbehövligt kändes det som. Sen iväg till pappa och en skön söndag med pappa, johan, jonas, linda och såklart ALVA! Hon är underbar, och så söt. Satt och käkade på paketsnören hela dagen ungefär. :) 
Jag skjutsade Jonthe till tåget vid halvfem, han är i Linköping i två dagar. trist att vara utan honom, men det är bra att få längta lite också!
Johan fyllde år igår så han fick en försenad 30-årspresent av oss (han fyllde alltså 31 igår...) som han verkade mycket nöjd med. Jag vill ha en likadan! Det var ett sånt där knivset som är en gubbe som man sticker knivarna i... 

Ska ner på stan med Mange nu, så jag har verkligen inte tid att sitta här. Ska iväg och låna böcker sen också så jag kommer igång med pluggandet. Har massvis att plugga och annat att göra idag. Ska vara duktig och försöka bocka av allt på min lista idag! 
Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0