26 Mars, 15:56 - Torsdag

Veckan har gått så sjukt fort, men ändå känns det som att vi varit på praktiken länge.. skumt. Idag var en lite jobbig dag, är ju helt klart inte det lättaste att jobba med människoöden. 
Känner mest för att sitta hemma resten av dagen och deppa lite, men det fanns en plats kvar på ett skivstångspass om en halvtimme så jag ska pallra mig iväg dit så får jag kanske ur mig lite aggressioner. Sen får jag vara hemma ikväll och äta våfflor! Blev inga igår eftersom vi var på kalas hos Js farmor som fyllde år. Kände inte för våfflor efter att ha ätit tårta. 

Ikväll är det iaf Criminal Minds på teve, och imorn är det fredag och helg! 
Nu ska jag byta om och cykla iväg till torget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0