26 Juni, 23:10 - Hej hopp

Har inte så mycket tid över nu, men en kort uppdatering hinns med. 
Igår var jag och träffade världens sötaste Alva, underbar som vanligt var hon. :) Träffade även mamma och Jonas såklart och det var ju också trevligt!
På kvällen var jag och emma en sväng hem till Karin där det var liet "tjejträff". Trevligt, och hoppas vi kan styra upp några fler kvällar! Missade ju Lisa så det måste ju bli fler gånger. 
Jobbat idag, lite roligare idag än i tisdags då det var helt dött. Imorn blir det förhoppningsvis lite drag eftersom det är löningsfredag! 
Imorn kväll blir det nog grillning med vännerna, på lördag jobb igen. Tog på mig jobb på tisdag nästa vecka också vilket innebär jobb hela nästa vecka innan jag åker till Umeå på fredag kväll. Bra med pengar. 
Nu ska jag gå och lägga mig, börjar 8 imorn. Godnatt och Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0