26 Januari, 19:06 - Ny Vecka...

Ojoj, nu var det längesen jag skrev igen.. Glömmer helt enkelt bort när jag har en massa annat att göra. Kommer aldrig bli nån riktigt bra bloggare jag, och tur är väl det!
Hade en bra helg, i fredags var jag ensam hemma och kollade på let´s dance, J var i uppsala, och i lördags var vi till Linnéa på 5-årskalas! Stora tjejen nu ju... 

Just det, hade ju värsta shoppingrundan i fredags också, i 3 timmar var jag på stan. En del av tiden hade jag sällskap av Madde, mycket trevligt. Hittade några tröjor, ett par jeans och ett par skor! Har inte shoppat på så länge då jag inte haft några pengar så det var jättekul! Tänk att man kan bli så glad av att köpa grejer, lite skrämmande egentligen... 
Vi hade stora förrådsrensningen igår, har pratat om det länge att vi skulle behöva rensa och stuva om nere i förrådet då det knappt har gått att komma innanför dörren där på slutet. Jag har ju alla mina grejer där och nu har även J mycket mer grejer här så det krävdes lite omorganisering. Igår gjorde vi slag i saken och spenderade 4 timmar nere i källaren. Är nästan klara och det blir bra! 

Har som vanligt varit i skolan idag, även om idag var en sån dag man helst hade velat sitta inomhus pga slaskvädret... Ska iaf vara hemma imorn, har bara en frågestund imorn och det orkar jag inte åka ner för så jag blir hemma och pluggar istället. Vardagslyx också då att J ska jobba hemma. Då kan vi sitta där mittemot varandra vid köksbordet, han med datorn och jag med böckerna och papper. :) 
Ska gå och köpa träningskort imorn med, bäst att passa på när man har pengar. Hoppas på att Annso vill följa med och träna, så mycket roligare när man är två. 

Nu ska jag göra mat, hamburgare blir det idag. Mums!
Kram 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0