26 Februari, 19:49 - Torsdag kväll

Har suttit och pluggat inför föreläsningen om stroke imorn. Är lite nervös inför den här sjukgymnastikskursen faktiskt. De andra har känts mycket lättare att lära sig. Är ju bara neurologi nu och det är svårt. Det kommer säkert gå bra men lite nervös är jag ändå.. Så lång praktik också (6 veckor) så jag hoppas jag blir godkänd på den! 
Var på avdelning idag och träffade en patient, mycket lärorikt och kul. 
Nu sitter vi och är sugna på choklad men nej, det blir inget idag. Imorn... :) 
Var och träffade Sandra igår kväll, jättekul att ses igen! Får vi göra om oftare nu tycker jag. 
Skönt med en ledig dag mitt i veckan också, hann med allt jag skulle. 
I helgen blir det plugg, biomekanik. Men först är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0