25 September, 14:31 - Äntligen

Har skrivit min tenta idag, satt och skrev konstant i 3 timmar, jag som brukar vara klar efter 1,5... Skrev 8 A4-sidor så nu har dom att göra mina lärare. Hoppas på att jag klarade den men det var så diffusa frågor, svårt att veta vad dom vill ha ut av svaren så det visar sig om en vecka. Nu är det först och främst VFU som gäller. Åker till Mora jag och Madde på söndag kväll. Ska bli kul med VFU, konstigt att vara från J i veckorna men det går nog bra. 
Ikväll ska jag och Maria på Church street, mums! Ska bli jättekul att ses, dock lite trist också eftersom vi inte ses mer innan hon flyttar. :( 
Ska sätta mig och locka håret nu tror jag, undrar hur lång tid det kommer ta när det inte finns nån hemma som kan hjälpa mig?

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0