25 Februari, 11:08 - Onsdag

Idag är jag ledig, mycket skönt! Var ändå uppe i tid men har tagit det rätt så lugnt. Är ganska förkyld så allt blir lite jobbigare än vanligt. Har iallafall hunnit med att vara ute en sväng, var till GD och satte in en annons. Ett år sen pappa dog på söndag. Så det var tvunget att hinnas med idag för att den ska komma i tidningen på rätt dag. 
Annars idag så ska jag plugga biomekanik inför omtentan om en vecka, ska till HiG och låna en bok som jag hoppas kan hjälpa. Måste även kika på några filmer vi ska se till sjukgymnastiken. Vid halvfem ska jag iväg och fika med Sandra, ska bli jättekul eftersom vi inte setts på evigheter! 

Förresten, jag klarade den där tentan som jag tyckte gick skit! :D Så lättad så ni anar inte. Men han var väldigt snäll i rättningen, märks när lärare inte vill ha omtentor haha. 
Nu måste jag springa ner i tvättstugan igen för självklart har jag tvättdag också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0