25 April, 23:51 - Trötter

Ska strax gå och sova, bara uppdatera lite. Var ju som sagt på grönan igår, så kul! Jag älskar ju allt sånt där så jag trivdes. :) Var och käkade efter men vi var trötta och åkte hem till emma vid tolv. Idag träffade jag och emma min bror+flickvän och lunchade, var kul att ses såklart. Åkte hem vid tre-tiden, tog ett tag att åka hem eftersom jag åkte upptåget men vad gör man inte för att spara pengar. 
Hade ett litet äventyr på väg hem från stationen här i gävle, träffade på en gammal virrig full gubbe, men det gick bra. Fick ringa polisen eftersom han inte visste vart han bodde men sen hittade han hem iaf. 
Har umgåtts med Carro S på kvällen, vi har käkat pizza och kollat robinson, mycket trevligt. 
Nu har jag läst lite bloggar och ska sova. 
Imorn blir det kalas för bror också kommer J hem från Åre. :)
Kram och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0